zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
uproszczona wersja
Kadencja 2024 - 2029
Kadencja 2018 - 2023
Rada Gminy Baboszewo
LVIII Sesja w dniu 29 lutego 2024, godz. 12:00
Posiedzenia
Interpelacje i zapytania
Głosowania
Rejestr uchwał
Transmisje z obrad
Rada Gminy Baboszewo
Lista obecności na posiedzeniu
Edyta Skręciak
Nieobecna
Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji.
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.
Przyjęcie porządku obrad.
Głosowanie jawne
(Zmiana w porządku obrad.)
Głosowanie jawne
(Przyjęcie porządku obrad.)
4.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji (LVII).
Głosowanie jawne
(Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji (LVII).)
5.
Informacja Przewodniczącego o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
6.
Sprawozdanie Wójta z działalności w okresie międzysesyjnym.
7.
Wystąpienie gości.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Baboszewo na lata 2024-2027
Głosowanie jawne
(Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gmi...)
9.
Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej gminy na 2024 rok.
Głosowanie jawne
(Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej gminy na 2024 rok...)
10.
Podjęcie uchwały w sprawie składki członkowskiej na rzecz Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania – Przyjazne Mazowsze.
Głosowanie jawne
(Podjęcie uchwały w sprawie składki członkowskiej na rzecz Stowarzyszen...)
11.
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji dla Parafii Rzymskokatolickiej p.w. św. Urbana w Baboszewie na prace konserwatorskie i restauratorskie przy kościele parafialnym w Baboszewie.
Głosowanie jawne
(Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji dla Parafii Rzymskokatol...)
12.
Podjęcie uchwały w sprawie powołania Zespołu ds. zaopiniowania kandydatów na ławników.
Głosowanie jawne
(Podjęcie uchwały w sprawie powołania Zespołu ds. zaopiniowania kandyda...)
13.
Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Baboszewo.
Głosowanie jawne
(Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólneg...)
14.
Komunikaty.
15.
Sprawy różne.
16.
Zakończenie posiedzenia.